Wednesday, August 13, 2008

[ 13082008 12.51am | 如果* ]

my blog has a reader, who requested that i blog more in chinese. so i shall attempt. please... feel free to laugh at my chinese.

***
如果现在能够满足我的一个愿望... 我会选哪一个愿望?
包括一般win-win的愿望... 比如“快乐”,“智慧”, “钱”...
如果要选个具体的愿望, 一个对付生命中的某问题...
and so, if it were to target a specific problem, would that mean that wishes are for allieviating standing problems?
其实,想也没有用. 不会发生的.

***

最近心情起伏.
一方面有许多能够令我非常开心的事.
另一方面有些解决不了的事. 有些治不了的心病.

***

谢谢关心我的人. 我msn名字多数是歌词.
可是,那些歌词是否代表我的心情/思想,你们该知道我不会说的。
自给自足 就够了!

***

and i'm tired of thinking of how to translate my thoughts. its WAY TOO SLOW.
one day i'm gonna string a bunch of lyrics together and create a blog post.
at least i dont have to think of how to phrase what i'm thinking/feeling. borrow ftw.


***

要变傻鱼*了...
"一向来都傻了"
sigh.
晚安.

No comments: